Love, love, love it >> mandag 9. februar 2009
Med speilreflekskamera blir bildene så mye bedre. Ikke bare blir de mer detaljert, men de blir rett og slett mer kule. Masse fun. Jeg har det med meg, så og si overalt. Nå har jeg bare hatt det i 4 dager, men tror det kommer til å følge meg de fleste steder.
I morgen har jeg glattkjøring klokka 08.30........ Jeg elsker å sove, men jeg kan heller unne meg litt ekstra når jeg er ferdig med lappen. Som forhåpentligvis ikke er lenge til. Så var det denne teorien da. Hmm.... Trodde jeg skulle jobbe på Spenst i morgen, men passet bra at jeg ikke skal det, for jeg lagde en annen avtale.
Jeg blogger ikke mye om følelser, men noen ting har jeg rett og slett ikke legge ut på nett, ikke at mange leser bloggen min, men følelsen at det ligger der og alle og enhver faktisk kan lese det om de vil er igrunn en litt ubehagelig og rar følelse. Men noen ting kan jeg jo dele med deg, deg og deg som faktisk leser bloggen min :)
Har du noen gang tenkt over hvordan du er som menneske? Gått skikkelig inn i deg selv og funnet ord som passer til deg? Jeg har tenkt litt på det i det siste. Litt på hvordan folk ser på meg, og hvordan jeg ser meg selv. Nå er jeg ganske trøtt og sliten og vil egentlig krype under dyna og bli der til fredag. Men hvis jeg skulle beskrivd meg selv så vlle det blitt slik.. Positiv, høflig, ansvarsfull, ryddig, men også litt rotete. Tillitsproblemer, glad i interiør, bilelsker, til å stole på, B-menneske, respektfull, kranglete, humørsvingninger, ikke veldig glad i mennesker, rar, handywoman, reiseglad, søt, kreativ, sympatisk, morsom, skolelei. Er nok noe beskrivelser til, men mitt ordforråd er ikke det beste og ordet sitter fast på tunga. Jeg har funnet ut at jeg er så lei mennesker. Mange er hyggelig, sier ikke noe imot det. Men jeg liker best å være for meg selv, og sånn har det alltid vært. Det er bare et fåtall mennesker jeg kan være flere timer med. Tror jeg kan telle alle på mine 2 hender. Når man er med andre på man ta hensyn, passe på hva man sier, og man kan ikke være seg selv 100%. Kanskje 99,99999, men ikke 100.



Den korteste avstanden mellom to mennesker er et smil
PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS