I morgen blir så bra som den kan bli >> torsdag 5. februar 2009
Dagen starter nok med en bursdagssang på senga (noe jeg tror er tradisjon hos mange). Deretter skal jeg til frisøren kl.10. Jeg elsker at noen duller med håret mitt, så det blir digg. Så skal jeg se etter en partytopp, finner jeg ikke en får jeg bruke den jeg hadde tenkt på i utgangspunktet. Om jeg ikke er trøtt og vil sove litt til så blir det lunsj med mamma. På Teskje kanskje? Vi skulle i utgangspunktet spise på Kumlegården (skrives det sånn?), men det var visst stengt i morgen og det blir Skipperstua istedenfor. Som også har mye digg. Så slik er min timeplan i morgen (sånn ca. da):

  • 10.00 - 12.00 - Frisøren
  • 12.00 - 13.00 - Shoppe
  • 13.00 - 15.00 - Lunsj med mamma
  • 15.00 - 15.30 - Polet og banken og bestille Visa
  • 15.30 - 17.30 - Hjem og fikse meg til kvelden
  • 18.00 - 20.00 - Middag på Skipperstua
  • 20.00 - 23.00 - Vors
  • 23.00 - 04.00 - Byen

Etter dette skal jeg nok sove leenge. Og er mamma ekstra snill så kan jeg låne penger til å hente tv'en min på lørdag! I hope so...
Nå gleder jeg meg så mye at jeg kjenner at jeg kommer til å slite med å sovne i kveld, våkne i natt å sjekke klokka hele tiden, og være kjappere enn jeg trenger i morgen tidlig. I morgen er det min dag, og jeg skal kose meg mye som det går an. Nå skal jeg opp å spise mitt siste måltid som 17-åring. Aldri mer 17. Weird? Litt kanskje.



1 Comments:

At 5. februar 2009 kl. 18:34, Blogger StineAndersen sa..

MISUNNER DEG!
Men snart min tur også daa. :) Det blir så bra når vi begge er 18! Da blir det mye ut på byen, snuppa.
Ringer deg når jeg har landet i morgen jeg <3

 

Legg inn en kommentar

<< Home

PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS