Når nettene blir lange >> fredag 30. januar 2009
Jeg la meg rundt 2 igår, men likevel sov jeg til 4 idag. Greit jeg våknet et par ganger, men jeg klarte likevel sovne igjen. Det er så deilig å ikke måtte sette på vekkerklokka. Fram til neste lønning skal jeg ikke shoppe noen ting. Noe som vil si at jeg kan sove helt til kjøpesentrene stenger for min del :) Idag er det også fredag og det er lov med litt godis, så nå sitter jeg her med en smågodt blanding og Knaz sjokolade. Nam! Synes ikke det er så mye bra på tv om dagen, og ikke har jeg lyst til å leie film, så jeg får klare med det som går og heller se på noen av de jeg har på pcen etterpå!

2 Comments:

At 30. januar 2009 kl. 19:20, Blogger StineAndersen sa..

weee :-)

 
At 30. januar 2009 kl. 22:29, Blogger Pernille sa..

Deilig å få tilbake comment boksen ! :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home

PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS