Another good day >> onsdag 28. januar 2009
Dagen idag har vært lang, men de siste timene har gått fort. Jobbet fra 8-18, hjem og så til Spenst kl 19 for Bodypump med Stine og Betina. Fun time, men synes Corebar er mer morsomt. Men det er lenge siden, så får se hvem jeg liker best nå. Nå har jeg også blitt mer motivert til å trene. Vet ikke om det er Stine som har kommet igang og snakker om det, eller at jeg fikk rompa på Spenst. Nå føler jeg meg hvertfall ganske fresh. Deilig!
Ellers klarer jeg ikke bestemme meg for hvordan jeg skal feire bursdagen min. Folk er bortreist, og siden jeg ikke går på skole lenger er jeg ikke like close til andre som jeg var før. Idag var det leveringdag på tven min, men får ikke hentet den ut før jeg betaler det siste beløpet. Noe som betyr at jeg må vente bitte litt til. Vi har ikke mye fancy, fine ting. Så jeg gleder meg til å ha litt luksus på rommet! Og siden jeg betaler den selv, er det en enda bedre følelse. Yes da! Når vi snakker om yes, så burde du se Yes Man. Den er funny. Eller kanskje Grandmas Boy, den er kjempefun!
Nå skal jeg dusje og spise en banan eller to. Men ikke før i pausen av date-en-cowboy-serien på tv3. Han er forresten hothothot. Later!
PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS