All set! >> onsdag 4. februar 2009

I dag dro jeg til Ski etter jobben for å finne et antrekk til fredag. Fant først en lilla en på Neste Stopp, men syntes ikke den passet helt til den anledningen. Men fy søren den var deilig å ha på! Jeg endte opp med 3 thights - en turkis , olastoff og en svart med paljetter på siden. En helt plain hvit singlet, en turkis stor/tunika topp og en gul topp. Alt dette på Gina Tricot. Jeg forguder GT. Så kjøpte jeg litt tilbehør, svart ring, svarte øredobber og shampo og balsam :)


Da var gavekortene brukt opp i allefall!

Etter at jeg var ferdig i Ski hentet Øivind meg. Og jeg tenkte at det hadde vært morsomt å finne på noe sprell. Så når jeg snakket med Trygve på tlf litt tidligere, var de på Spenst i Vestby, så vi dro dit. Samme bilen som de kjører stod der, og jeg løp bort og skrev "Trygve" på bakruta. Og vi satt jo der og ventet da. Tenkte at når de kommer ut så skjønner de ingenting. Og jeg skulle få helt latterkrampe for at vi så skulle følge etter. Men tror du ikke det var en random dame som eide bilen? Joda..
På fredag har jeg bestillt frisørtime, farge og klipp. Jeg har egentlig alltid farget håret hjemme, men siden jeg har bursdag tenkte jeg at jeg skulle unne meg litt ekstra :)
PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS