Nå er det bare 3 dager igjen >> tirsdag 3. februar 2009
Om 3 dager blir jeg 18. Myndig og stor jente. Jeg gleder meg helt sykt. De gangene det faktisk går opp for meg at det ikke er mange dagene igjen, så får jeg lyst til å skrike å hoppe litt for meg selv. Ikke minst får jeg det smilet om munnen. Den følelsen er så deilig. Det blir mest sannsynlig en bytur med vors og middag først. Og jeg skal kjøpe min egen drikke. Yay. Jeg liker ikke helt å spørre andre om de kan kjøpe drikke, så at jeg slipper det kommer til å bli veldig befriende! Nå sitter jeg her i senga mi og ser på Simpsons før jeg skal på jobb kl 17 på Spenst. I morgen blir som vanlig en lang dag, men jeg trenger virkelig et nytt antrekk til fredag og siden jeg har 1200 kr i gavekort på Ski Storsenter, så må jeg nok ta turen dit en av de neste dagene. En dobbeltdyne kunne jeg også tenke meg. Det dynetrekket på den ene dyna mi er sånn at jeg gjerne våkner opp halvveis inni det om morgenen.


Denne jenta er snart 18. Tjohei!
PROFILE
ENTRIES
ARCHIVE
LINKS